torsdag 24 februari 2011

Såg nu bland kommentarerna att någon undrat om det jag skrivit, då jag skrivit att sambon stoppat mig angående att tapetsera i hallen och undrade om JAG renoverat hela huset.
Och jag ber så hemskt mycket om ursäkt om det var så jag fick det att låta. 

Då jag gjort inlägg tidigare där jag hyllat min underbara sambo för ALLT han gör (renoverat snart HELA huset och så himla mycket annat!!!) så tänkte jag att jag redan tydliggjort att det är HAN med hjälp av underbara vänner och familj som renoverat vårat hus (självklart har jag hjälpt till där jag kunnat och fått!)
Tänkte faktiskt inte alls på att det skulle låta så, det var bara ett lättsamt inlägg om mina funderingar, men nu kände jag att jag var tvungen att förtydliga så det inte blir några missförstånd!

Inga kommentarer:

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek