torsdag 27 september 2007

Shoppat ;)







Köpte en berlock och ett armband idag.





Är inne i en liten "brons-period" just nu ;)


Har shoppat en bronsfärgad vas också! =) Från Hemtext.


(Köpte en silverfärgad också, lika snyggt;)



Hittade en sjal på Veromoda som också var bronsfärgad, hoppas den finns kvar på lördag när jag och Josefine ska shoppingmysa, då ska jag nog slå till på den med ;)


Längtar så mycket efter att börja höstinreda här hemma, byta gardiner etc. Sen blir jag alldeles matt när jag tänker på att allt är ett enda stort bombnedslag, och ångrar mig. "Ingen idé när allt ser ut såhär iallafall," tänker jag och suckar. "Vi sover ju faktiskt på golvet i vardagsrummet.."


Men jag kankse ska ta mig i kragen iaf, det är ju så roligt att pyssla! Jag får försöka se det från den ljusa sidan, (alltså: blunda för allt kaos, och bara titta i fönstren på gardinerna etc;)

Inga kommentarer:

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek