måndag 24 september 2007

Måla


I helgen har jag målat huset. Varit ute i friskluften hela helgen, härligt! =)
Lillesyrran kom och hjälpte mig igår, tack tack tack!
Man blir så skönt trött på kvällarna när man har varit ute hela dagen, känns nästan som att jag har lite träningsvärk i armarna också, nyttigt ;)

Det var lite kallt i lördags, men det är ju bara att mysa in sig i en varm tröja så gick det bra! Solen var ju framme =) Igår var det desto varmare, superhärligt ;)

Känns så bra nu när den ljusblåa färgen försvinner från huset, längtar bara efter att skrapa bort den gråa färgen från fönstren (lite orolig dock, men det ska nog lösa sig;), och sätta dit nya fräscha vita foder runt fönstren =)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Duktig du är gumman, måste komma ut och se hur det blivit. Längesen nu!

Puss puss

Anonym sa...

Hej igen! vad roligt att du är tillbaka o skriver igen=) jag har oxå haft en paus men känner mig redo att börja skriva av mig!Hoppas d går bra med huset o lycka till me allt=)

Anonym sa...

Men!? Va fint det kommer att bli!!!
Det visste jag inte att ni höll på att måla om ert fina hus. Där ser man!

Vi måste komma ut och hälsa på igen. Det är ju skamligt va dåliga vi är på det!

Jaja, lillstumpan!
Ha det så gott då. Så hörs vi!

Kramis Lia

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek