söndag 30 september 2007

Helgen..










..har varit superskön =)




I fredags var vi hembjudna till mina föräldrar i Trödje på mat, och mös med hela familjen. Min faster och kusin var på besök från Härjedalen, så roligt att få träffa dom =)




Lördagen började med storstädning av "renoveringshuset". Dammade, torkade, damsög, plockade, gnussade, bytte gardiner, och kuddfodral, gud så skönt!!! =)



Sen mös jag och Josse med lite shopping i stan och Valbo.




Sen åkte jag direkt och mötte upp tjejerna från jobbet, vi blev bjudna på mat! =) Åt och drack gott och sedan slutade kvällen på Heartbreak, superkul! =)






Har varit lite seg idag dock ;) Men mamma, pappa och syrran kom hit med mat och hjälpte oss med huset, jätte snällt! =) Vilket härligt väder vi har haft idag! Superskönt att ha varit ute och fått friskluft =) Sen åkte vi och grattade Tommys kusin som fyller 20 år! =)






Finns det något som jag är helt tokig i så är det satsumas =) Det är så gott! Men dom är inte sådär supergoda än så länge, men dom duger ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja satsumas är så goda, man kan äta hur många som helst, men som du skriver, de är lite för sura nu=) Vilken mysig helg du verkar haft, hoppas veckan blir lika bra! Kram!

Anonym sa...

Satsumas?
Har jag aldrig provat! Jag tror inte ens att jag har hört talats om att det finns en frukt (ett bär?) som heter så. Spännande!

Det lät gott iaf.

Vilken skön helg du tycks ha haft. Härligt! Vi måste träffas nån dag gumman, så får du smitta av dig lite av din härliga energi!

Puss och kram!
Lia

Anonym sa...

Hello stumpis, vad gott! =)

Måste komma ut någon dag, Camilla ville bränna ner lite av dina kort sen bröllopet och möhippan tror jag det var, så vi kanske tar en tripp till er någon kväll.

Love U

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek