fredag 4 oktober 2013

Underbara älskade lilla 3-åring

 Den här fina, kloka, underbara, fantastiska lilla tjejen - min tjej! fyllde 3 år lördagen den 28:e september! Jag skulle iväg på utbildning med jobbet, men hann med paketöppning, pussar och sång på morgonen!

"Mamma jag är trött" sa en alldeles nyvaken Ella när jag kl 6.10 på morgonen sjöng "ja må hon leva" med brickan, fylld med paket och bakelse, i högsta hugg och systemkameran på ryggen och filmkameran i handen.


 Så vi tog kalasandet på söndagen, och så mycket fina presenter hon fick (ja även lillebror fick också! ;) Tusen tack allihopa! Så himla mysigt!
Gosar med pappa lite innan alla gäster kommer

Och Ellan spexar ;)
Fikat var uppdukat

Åh vad jag älskar er min fina familj!!!



Inga kommentarer:

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek