söndag 15 september 2013

Helg i Stockholm

..med bästa People!
Vilken helg vi haft! Bott i Ingelas fantastiska lägenhet, ätit gott, varit på visningar, look and learn, frisörmässa och årets frisör gala! Jag har sagt det förr och jag säger det igen, vi har världens bästa jobb!
Snygga kollegor och chef på Schwartzkopf visning
Tyler Jonston som tillsammans med Lesley Jennison skapar Essential looks för Schwartskopf. Han hade ingen dålig meritlista! Jobbar mycket för Vouge med bla. David & Victoria Beckham, Lilly Allen, Cindy Craford, Helena Christensen, Keira Knightley mfl.

40s retro
Gör oss redo för gala

Fina Linnea och Frida
Snyggingar! ;)



Lyckliga!

Snyggingar!

Hela People gänget förutom chef Sara, nagelSara och hudterapeutEva-Lena


Cissi & jag i Ingelas snygga kök
..och på röda mattan ;)

Klart vi ville få med Mikael Bindefeldt på bild, och han var så trevlig och ställde upp

Ingela också såklart! ;)

Vi satt jättebra alldeles vid scenen och maten var sååååå god!
Snyggaste Carolina Gynning var konferencier

Snygga Josefine & Linnea
 


Min snygga Cissi och jag

Snygga Frida & Ingela

Så himla fina!!

Och urgulliga, vrålsnygga Carolina Gynning ställde snällt upp på bild med oss också ;)

Ja vilken toppen helg vi haft! Och vilka underbara tjejer vi har äran att få jobba med =)

Inga kommentarer:

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek