tisdag 10 september 2013

Älskar

 Den här sommaren har varit minst sagt händelserik ;) Så otroligt mycket roliga saker vi varit med om som jag vill visa!! Det kommer framöver ;)

 Jag har ju bland annat fyllt 30!! Det ska jag återkomma till, men när jag fyllde 30 fick jag, bland en massa andra fantastiska presenter, ett nytt objektiv till kameran. Så idag drog jag med mig mina små älsklingar till den där stranden där Tommy friade till mig ;) Så att jag fick testa mitt nya objektiv och föreviga mina små och jag älskar det! I dubbel bemärkelse!
Kan man annat än älska små knubbiga barnhänder!?


Ella ville ju helst bada, men efter att ha doppat fötterna nöjde hon sig med det ;)


Underbara älskade ungar!!!


Ni är de finaste som finns!






Världens finaste lilla kille

Gosigaste kramarna



Världens finaste lilla tjej!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror jag smäller av vilka underbara bilder!!!
Pussar från Emma

Anonym sa...

Vilka fina barn du har Sofie/Kicki

Anonym sa...

Åh vilka fina bilder på finaste kusinerna och moster ❤ kramar från moster, Melvin och Meja ❤

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek