lördag 6 april 2013

"Vilken fin pappa du har"

Vi står i självskanningskassan på Ikea och ska betala, jag, Tommy, Ella och Theo. Två tjejer som jobbar där står och pratar och vänder sig sedan mot Ella och säger: -Vi står bara och pratar om vilken fin pappa du har!" Jag vänder mig dit och tittar lite förvånad och tänker, oj vad gulligt sagt! ( Jag älskar folk som är sådär ärliga och säger vad de tänker och tycker!) Eller borde jag bli irriterad om de så öppet står och flörtar med min Tommy? ;) tills jag inser att de pratar om Ellas kappa, inte pappa! Haha! Men hon har ju världens finaste pappa min Ella och en väldigt fin kappa också förstås! 

3 kommentarer:

Linda sa...

:D

Linda - Nagelteknolog sa...

Vad läcker Nellies outfit var! Riktigt sommarfräsh! Vilken liten tuffing <3
Puss och kram

Erika sa...

Söt kappa!

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek