lördag 6 april 2013

1 års kalas

Idag har vi varit och firat den här söta lilla underbaringen!
Lilla sötisNellie (full fart hela tiden ;)

Ella var såååå sugen på att öppna Nellies paket hemma tidigare så hon blev så glad när hon fick hjälpa till och öppna ;)

Av oss fick Nellie sötaste/tuffaste lilla skinnjackan och sjal och mössa i korall och flätat hårband!

och moster var ju såklart tvungen att testa allt på lilla gobiten ;)
Nellie pysslar om Theo - kusinkärlek!

Bus och lek i Nellies rum


Myser med mamma

Underbara ungar! Som jag älskar er!

Med håret högt uppsatt och bikini under "kalaskläderna" då jag och Theo tyvärr fick avbryta kalasandet tidigare och dra iväg på babysim. (åh vad jag hatar min "spegelmin" rynkat pannan såhär har jag gjort sen jag vet inte hur länge, och jag försöker verkligen sluta men det är en sådan inbiten vana!! Och det börjar märkas nu när man blir "äldre"  Tydliga linjer i pannan som inte vill försvinna, varför ska man få för sig en massa tok?)

 
Men innan dess hann jag få i mig hur mycket som helst av allt det goda Tina bakat och bjöd på!

Inga kommentarer:

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek