söndag 15 juli 2012

Firat

.. världens finaste och bästa pappa/morfar!

Igår hade vi en mysig dag hos mina föräldrar, vädret var helt okej (idag regnar det igen, har verkligen inte varit någon kanonsommar än så länge, men jag hoppas på många varma fina dagar framöver;)
Vi blev bjudna på jätte god mat och födelsedagstårta och Ella fick bubbla med morfar och gunga en massa med mormor så hon var överlycklig! <3

Systeryster skulle på 25 års fest så jag fick sminka och styla henne! =) Så roligt! Jag älskar det! ;)

Ella myser med fina moster <3

Redo för 25 års fest ;)



Fina pappor och barn <3


Jag och min andra hälft <3

Världens finaste mamma, systerson och systrar <3,  

Mina vackra <3


Lycklig tjej som ska få bada
Överlycklig <3

Bubblar och busar med morfar <3

Plaska, skvätta, stänka ;)

Theo myser med moster <3
Busar med pappa <3
 Supermysig dag!!!!

Inga kommentarer:

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek