torsdag 12 juli 2012

En dag på stan




Har haft en mysig dag på stan idag med systeryster och Melvin <3

Världens finaste! <3
Vi åt lunch ute under tak medan regnet stod som spön i backen och det åskade och blixtrade! =)

Mina små älsklingar (Theo jätte hungrig och arg, lillplutten <3)
SPÖregn
Kusiner <3
Ella pysslar om kusin "Memin"
Och hittade jätte fina födelsedagspresenter till pappa <3





Jag hittade HUR mycket som helst som jag hade velat handla till mig själv idag!! Varför är det alltid så att när man inte ska handla nåt hittar man hur mycket som helst, och när man väl vill hitta nåt, hittar man inget!?

Blev bl.a lite kär i den här lampan från Indiska


Och de här stora maffiga turkosa lanternorna.




Tog några bilder innan vi åkte in till stan



    ..och när vi kom hem =)

Har plockat in lupiner flera veckor i sträck, men nu börjar de blomma över ute så nu tog jag in några kvistar från våran gård, har ingen aning vad det är för blommor!





1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka fina bilder! Älskar den på er tre efter ni kommit hem :)
Pussar från Emma

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek