fredag 16 mars 2012

God morgon fredag!


 När Ella varit sjuk har hon sovit i våran säng, vilket sen när hon blivit frisk igen, lett till att hon somnar i sin säng, vaknar på natten/tidig morgon och vill komma över till oss.(Eller snarare vi låter henne komma över till oss för att vi är lata och för att det är mysigt ;) Men två nätter på rad nu har hon sovit hela natten i sin säng! =)

När vi var hos Fin&Alex i onsdags fick jag en STOR kasse med kläder som Fin rensat. Tack hjärtat! ( Jag rensade min garderob den där söndagen vi var barnfria, men nu skulle jag väl behöva rensa lite till för att få plats med det nya ;)  Bla den här svarta tunikan som jag har mig! =) Vi har alltid svart på oss på jobbet så det är så roligt med lite nytt!  


Inga kommentarer:

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek