tisdag 28 december 2010

Tricia Guild

Som mammaledig tycker jag att det är jätte mysigt att äta frukost framför Malou, Efter tio, på fyran. ( Det gjorde jag ju iofs innan jag blev mammaledig också när jag började sent ;) En morgon var Tricia Guild där och stylade om Malous "morgon soffa" och gjorde reklam för hennes bok. 
Jag önskade mig den i julklapp, och önskan slog in, jag fick den av älskade mamma och pappa =)




Den är så stor och maffig, jätte härlig att "ta på" och underbara bilder som inspirerar till tusen! Allt ifrån gamla "slott" till nya morderna hem. 
Jag kröp upp i soffan under min nya filt (som jag bara älskar, får visa den sen, var tvungen att köpa den till mig själv innan jul och har inte ångrat mig en sekund ;) på en gång på juldagen och bara mös ;)

1 kommentar:

Från koja till slott sa...

Tack så jättemycket, er lilla Ella är också sjukt söt! =)

Jag brukar också äta frulle till Malou, gillar hennes program! ;)

Hoppas allt är bra med er!

KRAM Pernilla & Elliot

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek