måndag 3 augusti 2009


Jag har semester! ;) Härligt!!
Jag legat på brämmen och njutit idag, när Cissi ringde och berättade att hon vunnit goldwells färgtävling och är 1 utav 3 som får åka från Sverige till Las Vegas och tävla mot resten av världen!! Gud vad roligt! Åh vad häftigt!! Hon är så duktig gumman min! Bäst! ;) Önskar man kunde följa med bara! Vilken upplevelse! men hon måste knäppa massa kort så jag får se sen ;) Vi firade henne genom att mysa på Berggrenska med god mat och rosévin! Mys! Kom nyss hem och tog mig en 88:an som efterrätt ;)

På torsdag fyller jag år! ;) Har redan fått present från kära faster och kusin. Jätte stort och fint uppläggningsfat och skål *älska* tusen tack!

Ska ha fest med mina brudar i helgen! Har beställt en ny fin klänning, hoppas den kommer snart! Åh det ska bli så kul!

Inga kommentarer:

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek