onsdag 7 januari 2009












2008 i bilder! Vad är det man säger: "bilder säger mer än 1000 ord" men jag kan endå inte låta bli att kommentera lite ;)
Första överst från vänster:
Nyårsafton efter 12-slaget.
Tommy 29 år, partaj!
Cissi och jag på salongen i full färd att fixa lite inför alla hjärtans dag ;)
Återförening med en del av Hårskolan klassen, mys!
FÖRsommar, Härligt!
Minis går på bal, så vacker!
Ilpo 27 år, fest!
Tur med båten.
Josses och min 25-års fest, party!!
Varma dagarstranden, underbart!
God mat på cityfesten med familjen.
Jag 25 år! =)
Kräftskiva med älskade familjen!
Minis tar studenten och flyttar till Orsa!
Tinis och Tommy får tillökning, Tyson och Texas, gos!
Jag och Tinis på Ladys night, party!
THAILAND, wonderful, red, brown and white, marrrriiiin ;)
Badtunna, hur kul som helst!
Badtunna igen fast utan tunna, men mysigt endå! ;)
Middag hos Mallan och Mange, mums!
Möhippa!
Middag hos chefen, mys!
Fin´s nya snygga lya, dan före dopparedan, mys!
Julafton med familjen, älska!
Juldagen med min duva, party!
Staffan och Lisas nya snygga hus, fest! =)
Nyårsafton, Stina och Peters bröllop! =)


Inga kommentarer:

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek