torsdag 10 januari 2008











Tänk att det är fredag imorgon, igen! =) Veckorna går så otroligt fort! Och härligt är väl det! Nu bara längtar jag efter våren och sommaren =)




Tycker att hösten och vintern är otroligt mysiga också, men skulle jag få som jag ville, skulle jag önska snö i hela december, januari och kanske februari, sen ska det bli vår! Tycker lixom att snön kommer alldeles för sent såhär efter jul.. man vill ju ha myskänslorna innan jul, sen längtar man bara efter våren. I och för sig är självklart vit gnistrande snö och några minus mycket bättre än det här vatten-is-snö-slasket.






Visar lite bilder från vårat vardagsrum =)



Kronan fick jag av min kära svägerska i julklapp, kommer från butiken där min kära Josefine jobbar, Everflo.




Det fina ljussmycket fick jag från Josse i julklapp, också från Everflo =)


Den lilla silvriga ljuslycktan kommer från Åhléns (jätte billig, ca 30 kr har jag för mig;) och den lilla silverfoten har jag köpt på en indisk affär, var en gång en söt glaslyckta med sött band runt, men katterna knuffade ner den i backen så nu finns bara foten kvar.

I ena vardagsrumsfönstret hänger mysiga sivlerbollar, köpta superbillligt på Lundins säljlager där min kära Linda jobbar ;) Den snygga vita vas/krukan i mitten fick vi från Tina (min svägerska igen;) i inflyttningspresent.


Såhär fin var den då vi fick den i present, fylld med vita vackra liljor =)

Inga kommentarer:

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek