söndag 6 januari 2008

Myshelg






Jag och mina älsklingar har bara myst hela helgen =) I lördags lagade vi tacos och gosade i soffan framför Sagan om de två tornen som visades på 4:an och åt en massa godis;)








Har donat lite hemma idag. Tommy åkte iväg en snabbis och frågade lite skämtsamt om inte jag kunde borra upp lite brädor i taket på våran utbyggnad. Envis som jag är satte jag igång så fort han åkt. Han skrattade åt mig när han kom hem. Ska inte försöka borra upp något mer i taket, inte förrän jag byggt upp lite muskler först ;) Hihi! Men jag försökte iallafall ;)


Nu ska vi iväg till Linda och Robban och bli bjudna på mat! =) Vilken lyx! Och ännu mera mys!



Josse, älskling där i Thailandet ;) Njut åt mig med och försök smitta av dig med din chokladbruna färg sen när du kommer hem!! ;) Är så avis! Puss!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det härligt att bara ligga på soffan en hel helg ibland och bara vara. Skönt så här efter jul och nyår.
Snart kommer ni på mat! =) Ses strax puss

Graadskan sa...

Vilken fin, trevlig och intressant blogg! Hej för nu, men jag kommer tillbaka!
Kram!

Graadskan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Graadskan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Graadskan sa...

Det blev av någon anledning tre likadana kommentar på en gång (teknikens under!). Jag tog bort två, om du undrar vad jag sysslat med?!? :-)

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek