lördag 17 november 2007











Har handlat lite inför julen =)



Enkla vita julstjärnor till fönstren, längtar så till första advent, då ska jag börja pyssla ;)





Små silver bollar som jag hoppas får ett mysigt sken när man tänder dem.






Kunde inte låta bli de små lycktorna, väldigt enkla, men det var ju så sött när det stod gläns över sjö och strand på dem.









Handlade söta små förvaringshjärtan på coop också, tänkte ha pepparkakor, och kanske knäck i dem sen till jul. Ett litet tyghjärta fick också följa med.





Tog en sväng på Ikea också, en liten ljusslinga, vet inte vart den hamnar ännu, men 19 kr är ju ingenting ;) Etiketter till mina julklappar, 36 st, för 15 kr. Och små vita trähjärtan, kärlek kan man aldrig få för mycket av ;)



Förra året köpte jag ett litet svart hjärta på Divas Boning, som jag bara älskar, såg nu att de hade fått in likadana på Åhléns, men hittade inget pris. Ska nog köpa på mig lite fler sen ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vad mysigt gumman!
Nu blir jag inspirerad till att handla på mig lite pynt å. Härligt!

Ha det så gott!
Kramis Lia

Anonym sa...

Kul att du kom in på jobbet =)Hoppas det blir bra med lyktorna och stjärnorna ;) Så fina.

Verkar ha blivit en del shopping för dig hihi, roligt ;)

Vi hade det super bra på julgalan! Det var en upplevelse.

Puss puss

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek