onsdag 10 oktober 2007

Stockholm


Salongen åkte på en lite tripp till Stockholm i måndags =)
Vi var på Goldwell studion, på föreläsning.
Världens bästa föreläsare! Jag skrattde så att tårarna rann, han var så bra! Pratade i 3,5 timme och det var roligt och intressant hela tiden! Toppen! Får ni chans att gå på föreläsning med PG från Norge, måste ni göra det!! Ni kommer inte bli besvikna.
Vi fick goda mackor när vi kom, supergod luch som bestod av kött, potatis, och grönsaker, och sen en massa god frukt och goda juicer (kändes som att det enda vi gjorde hela dagen var att äta;) Sen fick vi lära oss hudvudmassage, (huuur skönt som helst, kan verkligen rekomendera att ni kommer till våran salong sen när vi kör igång med det;) fick inpackning och sen fick vi nästan rusa till tåget! Dagen gick så fort och det var så himla kul! =)
Nästa helg åker vi till Berlin med salongen!!!! =) Stina (min chef) och Tessan (en av mina arbetskamrater) är två av tre som ska företräda Sverige i Goldwells färgtävling, mot resten av världen. Tre i från varje land har alltså gått vidare och ska tävla om världstiteln i Berlin nästa helg! =)
Det blir stor gala, och förhoppningsvis en massa inspiration!! Gud vad jag längtar!! Jag är så lycklig att jag får följa med och titta och hejja, när dom tävlar! Tänk, min salong i lilla Gävle, kan bli världsbäst ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Helt otroligt att båda lyckades ta sig vidare. Vilken upplevelse för dig att få följa med! Vad roligt!

Pussar å kramar

Anonym sa...

Men gud vilken upplevelse!!!
Vad roligt!

Hoppas att ni kammar (haha) hem titeln!

Kramisar!
Lia

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek