söndag 14 oktober 2007

Lite mer nya kläder ;)



Har klätt om våra stolar i vardagsrummet idag =) Vilken skillnad! Så kul!

Vi är bjudna på mat hos mamma och pappa ikväll så då tänkte jag passa på att ta med mig lite tyg och kanske sy en liten kudde i samma tyg också, och gardiner ;)


Har pysslat lite i hallen också.

Är inte så kul när vi har illblåa tapeter där, (ÅHHH jag MÅSTE få måla/tapetsera om snart, innan jag blir galen) men jag kunde inte hålla mig, det är ju så mysigt att pyssla, får försöka göra det bästa av situationen..
Har suttit och klippt bort hallväggen så ni ska få slippa se eländet, men jag orkade inte lägga ner så mycket energi på det, så ni ser ju lite hur den ser ut iallafall.. ;)
korgarna står det Sofie och Tommy, där kan vi lägga våra vantar och mössor nu när det börjar bli kallt ;)
Härmade Per och Sara i Drömhem & Trädgård nr 7 augausti 2007 (om ni har den tidningen ;) Deras hus är verkligen mitt drömhus! Gud vad jag myser när jag bläddrar igenom där. Jätte fint!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhhh vilket fint tyg! *älska* Vart har du köpt det? *vill ha* Skicka ett sms med det till mig :) Puss!!!!

Anonym sa...

Va fint du har gjort. Jag håller med Josefine...vart har du köpt tyget...måste ha! =)Kram

♥ Elin ♥ sa...

Håller med.. jättefint tyg! Klart vi ska till Tant Elwira! Kram Elin

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek