tisdag 30 oktober 2007

Halloween



Har nyss kommit hem från churchstreet. Vi fick en inbjudan till salongen att få komma på Halloweenfest!


När vi kom dit, var alla anställda utklädda, vissa var verkligen läskiga! Tjejorna var häxor allihopa, men killarna var läskigare.. Vi fick muta dem med godis för att få komma in, sen fick vi "blod" till välkomstdrink. God mat, dricka (blev cola för mig eftersom jag skulle ta bilen hem) och efterrätt, men man satt på helspänn hela tiden eftersom man när som helst kunde ha någon bakom sig som ville skrämma livet ur en! =) Jätte trevligt!




Tommy och jag är bjudna på Halloweenfest på lördag! =) Var bjudna förra året också, och då såg vi ut såhär :





Tessan och Jenny, som annordnar festen, sickar ut inbjudningskort och bestämmer vad alla ska klä ut sig till. Det var skitkul förra året, hoppas på lika igen =)


På Tommys och mitt kort stod det att Tommy skulle vara Vampyr och jag Vampirella. Hade ingen aning om vem Vampirella var
(trodde bara att de hade skrivit så för att klatscha till det lite så att det hördes att det var en vampyr tjej)
men en trogen kund på salogen berättade för mig att Vampirella, är en seriefigur från 70-talet. Kollade upp bilder från internet och såhär är det då tänkt att jag ska se ut! ;)





Hahahahaha!!! Nääädå, det tror jag väl inte riktigt att dom hade tänkt sig, men det är så hon ser ut.. jaja vi får väl se vad jag hittar på.. lugg har vi ju båda två iaf *fniss* sen har jag nog några guldarmband och örhängen, men lite mer påklädd tänker jag vara ;)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha!
Vad roligt att klä ut sig!
Gud vad det händer grejer i ditt liv nu gumman. Det måste vara spännande att leva som Sofie! ;)

Puss och kram sötis!
Love u!

Kram Lia

Anonym sa...

Lia gumman: Vart är du nu? (alltså du vet vad jag menar) såg att du skulle byta, men jag kommer inte ihåg var? Kan inte du maila mig =) Love you puss!!!

Anonym sa...

http://liaek.bloggagratis.se

Här är jag! *skratt*
Puss puss

Anonym sa...

åååhh vad kul med så mycket party!!! :) *vill också* Du har ju så mycket kul för dig hela tiden sötis.. när ska vi hinna träffas, prata, mysa, träna? ;) Vi måste ju bestämma ett datum för Sthlms resan också. Kul när det är så mycket som händer. Sköt om dig så hörs vi. Pussar och kramar. Älskar dig vännen!!!

Anonym sa...

Hehe har du en sån där outfit hänger å skräpar i garderoben stumpan? hehehe =) Knallröd liten tygbit som täcker brösten ;)

Vi måste verkligen träffas snart! Dricka lite vin och skaka rumpan till Brittans album!! *Längta*
Vi styr upp det.

Puss puss

Mrs M sa...

Hej, det var länge sen! Vilk fester du har varit på! :D Det är inte utan att man blir lite avis *hihi*... Hur går det med renovering? Kram kram

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek