fredag 15 juni 2007

Åh man blir så glad!



När det är fredag och det är så här himla fint väder! =) *mysa* Jag hoppas verkligen att det blir kalasväder i helgen! *hoppas hoppas hoppas*



Har skickat in lite bilder på framkallning! =) Jag älskar att ta kort och älskar att pyssla med mina fotoalbum, men sedan jag fick min digitalkamera har jag blivit jätte dålig på att skicka iväg bilderna.. =( Måste försöka ta tag i det här nu! De jag skickade in nu var från sommaren 2005!! Förstå jag, som är papparazzi, jag har ju flera tusen bilder! Kan knäppa över 200 på en kväll bara! Haha! Men sen ska jag väl inte framkalla riktigt alla, men det är svårt att gallra ur.. ;) Extrafilm och tv3 hade iaf ett erbjudnade nu att man får 30 bilder gratis, så då passade jag på ;) Synd bara att vi bor i skogen och inte har världens snabbaste uppkoppling, så datorn har ju snällt stått över natten för att ladda in mina bilder.. skulle velat ha skickat in fler, men det tar ju sådan tiiiiiid!






Jag idag ;) (klänningen åker på såfort solen tittar fram)



  • Svart klänning Veromoda

  • Svarta leggings HM

  • Guldfärgat halsband med brun hajtand BelleParis (Laredoute)

Måste bara visa den snygga brevlådan vi fick av Jon när Tommy fyllde 25 år! =) *gilla*

8 kommentarer:

Anonym sa...

Du är ju bara så söt!
Och postlådan är verkligen döhäftig!
Snygg design!

Ha en bra helg!
Vi hörs stumpan!
Kramis Lia

Anonym sa...

Hej gumman! Emma här (Jossan kompis ;) Tänkte tipsa dig om en bra sida för framkallning av digitala bilder www.postfoto.se där har de ofta billiga erbjudanden som bilder för 65 öre osv. O de är snabba o bra att ha o göra med, har framkallat via dem jättemånga gånger. Ta hand om dig så ses vi snart (tänkte komma in o få lite tips med mitt hår, hihi) Kramar, Emma

Lotta sa...

Hej sötnosen!
Så fin du är i klänningen. Tänk om man kunde bära upp en klänning på det viset!

Superfin postlåda!

Ha en riktigt härlig helg!
Kram Lotta

Hem och Lycka sa...

Vilken snygg klänning och superhäftig postlåda!

Anonym sa...

Hej tjejen!
Tjusig brevlåda =)
Har du möjligtvis tid för mig nån kväll? Skulle vara skönt att slippa utväxten...
Har hittat 2 sidor som kanska faller dig i smaken:
http://www.countrybymail.se/ lite dyrt men fina grejer!
http://www.myfirstroom.se/ dom har fina väggord!
Hör av dig!
Många kramar Tessan

Anonym sa...

hejhej, jag blir så himla irriterad eftersom jag klickat runt och letat efter tv3 sidan med bilderna från extrafilm, kommer du möjligtvis ihåg vad sidan hette? =) skulle vara gulligt av dig om jag fick veta isåfall

Anonym sa...

cathrine:
jag gick in på www.tv3.extrafilm.se, då blev jag "kopplad" till en sida där det stod www.extrafilm.se/tv3/tv3.asp så det kankse funkar att skriva det sista på en gång =) Hoppas det funkar!! =) Kramar Sofie!

Anonym sa...

Tessan: Vad gullig du är! =) contrybymail visste jag redan om ;) Hihi tänk vad bra du känner mig fast vi inte umgåtts så mycket =) Men jag ska absolut gå in på myfirstroom också! Vad kul att du tipsar gumman! Ja vi får ta hand om ditt hår!! Puss å kram!

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek