lördag 23 juni 2007

Det går ju inte att sola..


..i det här vädret! =(

Grått och trist, men Jon, Tommy och Staffan jobbar på för fullt med huset! Dom är så duktiga! =) Jag har börjat måla en gammal byrå, så att jag får någonting att sysselsätta mig med i det här tråkiga vädret iaf!

Förra lördagen var det ju jätte härligt! Då kom syrran och Emma hit med jordgubbar, glass och mackor. Vi solade, badade i poolen och njöt ;) 24 grader var det i poolvattnet då, nice! =)




Tur att vi hade så fint väder igår på midsommar iaf! =) Så jag ska väl inte klaga! Jag och Tommy tog motorcykeln till hans stuga för att fira med hela Hedbergsläkten! Mysigt första biten, men jobbigt att sitta sådär långt! Varken jag eller Tommy tyckte nog att det var särsilt kul på hemvägen, stel och ont överallt! Men men vi kom ju hem iaf ;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman. Ja vilken tur vi hade med vädret på midsommar, riktigt härligt. Vad mysigt att åka motorcykel, men jag kan tänka mig att det vart lite jobbigt efter ett tag....
Själv så åkte vi moppe upp till fäbodarna här hemma och firade med Robban och Annika. Myspys!


Vi hörs av i veckan. Puss och kram

♥ Elin ♥ sa...

Oh vad härligt med pool! Jag blir riktig avis!

Kram Elin

Färjtorp sa...

Åh vilka härliga bilder, ser inte dumt ut att simma i den där poolen!

Kram Johanna

♥ Elin ♥ sa...

Hej Sofie!
Tack för igår!
Det finns bilder från möhippan o svensexan länkade fr min blogg!
Kram Elin

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek