lördag 9 juni 2007

Före & Efter


Tänkte visa lite före och efterbilder från oss så ni hänger med på vad vi håller på med här i skogen ;) Ingenting är ju klart ännu, men eftersom min kära Kajsa är så nyfniken ;) Så kan jag ju visa er runt lite grann hemma hos oss iaf!
Sovrummet
Före


Efter
Bort med de röda tapeterna och in med lite ljusare färger =) Inga gardiner och tavlor ännu, måste bo in oss lite först ;)
Gäststugan

Före

Efter

Tyckte jätte mycket om tapeterna som redan var i gäststugan, så söta, ljusrosa med vita blommor, men dom gick inte att rädda! Så vi tog det vi hade kvar från sovrumstapeterna =) Och så vitmålat tak! =) *gilla* Skönt nu i efterhand när det är klart! Tyckte inte att det var särskilt roligt när jag väl stod där och målade! Då tänkte jag bara "Varför skulle jag få för mig att måla det här taket? Jag kommer ju aldrig vara här inne!" Men nu är jag nöjd ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ursäkta mig men....fy fan vad bra det vart med gäststugan!
Sovrummet också, men det har jag ju redan sett. Gillar att taket vart vitt ;)

Duktiga ni :)

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek