måndag 19 mars 2007

Tapeter




Idag har jag och älskligen varit på banken och hos mäklaren och skrivit kontrakt *pirrig* Vi får nog nyckeln den 2:a april!! Så nära men endå så långt bort! Haha! Jag längtar så mycket ;)


Jag och Josse tog en tripp till Linbergs färg och tittade på tapeter idag *mys* Är så glad att Josse följde med och kom med ideér! Hon är så duktig på sånt där ;) Hon sprang runt helt lyrisk överallt och drog fram den ena tapeten efter den andra och gav förslag, jag följde mest efter och stod och tittade! Haha! Hon är min egen lilla inredare ;) Jag kunde bara stå och njuta och tänka.. men det är svårt.. väldigt svårt.. Tankarna rusar runt i skallen.. Vill bara komma till huset igen och gå in och titta! Josse har ju inte ens sett det på riktigt så jag vill bara att vi ska få nyckeln så vi kan åka och titta och fundera lite till ;) Men det blir nog bra! Tommy måste ju också vara med och bestämma såklart ;) Sen tog vi en tripp till en gårdsbutik här i Järvsta där jag bor (i Gävle) Lillboden heter den. Har åkt förbi flera gånger men inte "vågat" gå in ;) Men guuud så mycket fint dom hade där!! Supermysig affär! Verkligen! Så bor ni i Gävle eller tar en tripp förbi, kanske åka till furuvik med barnen? ;) Sväng in till Järvsta och leta efter Lillboden! =)

En tapet som vi tittade på , vet inte om den syns så bra =) Från eco, tror att jag hittat rätt, men är inte helt säker ;) Billig.. 143 kr rullen!



En till favorit =) Man ser så dåligt på bilderna, den här var lite dyrare 309 kr från Boråstapeter =)

Sen hittade vi lite mörkare tapeter också.. eller ja vi hittade många olika såklart.. vi får se vad det blir =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Gullet! Så roligt att kunna hjälpa till :) Blir ju som sagt helt lyrisk när du ber mig följa med..du är så go sötis! Jag tror inte att den första tapeten du visade var den vi såg, men den var också väldigt vacker. Ser ut som att den går mot grönt! :) Får väl se vad Tommy tycker om våra val. Älskar dig vännen. Ser fram emot nyckel överlämningen. Puss!

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek