lördag 24 februari 2007

Solen..

.. har tittat fram och det gör mig så lycklig ;) Får sådana vårkänslor då! Nu ska jag ta mig en sväng ner på stan, fick presentcheckar från HM och lillesyrran hade hittat en så söt t-shirt som jag måste ner och leta efter ;)

Eftersom jag är på sådant vårigt humör, blev dagens klädval en vit t-shirt med ljusgrönt tryck på (tycker jag kändes så vårigt ;)

  • Vit t-shirt med ljusgrönt tryck, Tiger
  • Jeans, Diesel
  • Örhängen med ljusgrön sten, Pilgrim
  • Ljusgrön ögonskugga paradise, Makeupestore

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stumpan, du har väl inte fyllt år? Då borde du väl ha sagt nåt?

Hoppas att du hittade nå fint på H&M!
Tack för hjälpen på Gimlins igår hjärtat! Det va värt så mycket!

Puss och kram! Lia!

SOFIE sa...

Lia: Nej, nej, jag har inte fyllt år ;) Åh vad go du är! Det är jag som ska tacka! Pussar!

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek