lördag 24 februari 2007

Att man kan bli så..

.. lycklig av att handla! =)

Hittade t-shirten på HM! Fick med mig två bas linnen hem också, ett vitt och ett svart! =)



Enkla men söta linnen, rynkade vid brösten. T-shirten är jätte söt med ett linne under, eller väldigt urringad utan någonting under, för den vågade ;)

Fortsatte min tripp på stan och gick in på Trash. Där fyndade jag den här läckra:


Har länge velat haft en men varit osäker på om jag kommer använda den så mycket och så har dom kostat runt 300-500 kr och det har jag inte velat lägga när jag varit osäker.. Men nu var den nedsatt från 429 kr till 75 kr så då slog jag till direkt ;) Supermysig 50% bomull och 50 % Acryl, så den kommer jag definitivt mysa runt i ;)


Köpte en ny orkidé också (blev så sugen när Josse skrev att hon skulle handla en;) Härmapa, jag vet! )


Hoppas jag lyckas hålla den här vid liv! Dom är ju så fina!

6 kommentarer:

Lia sa...

Gud va snygg du va i kjolen!!!!
Skitläcker!

Lia

Anonym sa...

lia: tack sötis ;)

Anonym sa...

ÅÅÅHHHH GUUUUUD VA SNYGG KJOLEN VA!!!!/Linda

Anonym sa...

linda: hahaah söötisen ;)

Josefine sa...

Vilka fynd!!!! *avis* Jag funderar att ta en sväng på stan antingen imorgon efter jobbet eller så på tisdag! Ska du med? Puss & Kram!

SOFIE sa...

josefine: Klart jag vill med! ;) Jag måste till stan både mån och tis! =) Hör av dig när du slutat! Puss!

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek