söndag 14 januari 2007

Tina











Jag satte upp håret på Tina också =)

5 kommentarer:

Linda sa...

Riktigt snygt!

Lia sa...

Det där skulle jag också vilja ha en gång! =)

Anonym sa...

Hej stumpan!
Josses halsband blir klart idag, tog lite tid men hoppas hon blir nöjd ändå.
Jag skulle behöva en klippning, har du tid nån gång nästa vecka? =) Vet inte om jag ska lägga mörkare i botten och bleka upp topparna lite oxå.. hehe
Vi hörs! Kramar!

Anonym sa...

Linda och Lia: Tackar, självklart Lia, det fixar vi ;)

Tessan: Åh vad kul! Självklart blir hon supernöjd! Ska säga till henne =) Ja vad kul! Självklart har jag tid! =) Då kan kanske du klippa mina toppar också? ;) Puss! (Skulle egentligen behöva färga håret också, har världens utväxt! Men vi får se hur det blir.. klippning behövs verkligen iaf)
(Sofie)

Josefine sa...

Tjusigt gumman! Du är bra duktig du *imponerad* Kram!!

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek