onsdag 17 januari 2007

Åh! En sån underbar dag ;)

Har precis kommit hem efter att ha varit och "vibbat" med Josse =) Gud vad jobbigt/kul det var! Kändes verkligen att det tog, Josse körde hårt med mig! Haha! Sen tog vi en liten promenad, jätte mysigt! Så härligt väder ute, bra att passa på att få lite friskluft!

Ja, vibbträning skulle jag verkligen vilja börja gå på med Josse =) Bara hoppas på att jag får nå pengar snart!


Tänkte sätta igång och storstäda nu! Behövs verkligen!


Datorn funkade inte igår när jag var hemma så jag lägger ut gårdagens "outfit" idag (eftersom jag fortfarande sitter i träningskläderna, tänkte duscha efter jag städat;)

  • Svart långärmad tröja HM
  • Champagnfärgad sidensjal
  • Jeans Diesel
  • Svarta stövlar

1 kommentar:

Josefine sa...

Ja vilken härlig start på dagen!!!! :) Så här skulle man ha det varje morgon. Nästa gång kanske vi kan börja med en lång promenad! Hoppas verkligen att det blir en nästa gång, att du får pengar snart. Lycka till med städningen. Jag har precis satt i mig en god frukost med grovt bröd och ägg. Gott!! Pussen och kramen! Love you baby!

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek