torsdag 18 januari 2007

Röda läppar


Har aldrig varit särskilt förtjust i läppstift i klara starka färger (helst ska det vara läppglans med ljusa toner)
men jag blir så sugen på att köpa mig ett rött läppstift/läppglans när jag ser Christina Augilera. Hon är så himla fin i det!
Även fast jag vet själv att jag inte passar i det, så är jag så sugen att köpa iaf, för "tänk om"
Näe, när man har så små läppar som jag har är det bäst med något ljust, som "förstorar" läpparna lite, i ett sånt där starkt läppstift blir det bara tydligare hur små dom är.
Men endå kan jag inte låta bli.. vill ju passa i det!


Bilder tagna från www.google.com

2 kommentarer:

Linda sa...

Du skulle vara superläcker i rött läppstift! Så det så! ;)

Anonym sa...

Linda: Hehe vad söt du är! =) (Sofie)

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek