torsdag 18 januari 2007

Längtan

Jag älskar söta sexiga skor, med hög klack.
Dessvärre kan jag absolut inte gå i sånna skor och skulle känna mig alldeles för obekväm och lång i ett par. Men jag tycker att dom är väldigt fina att titta på ;) Och så är dom väldigt smickrande! Jag tycker att man får bra hållning och foten och benen ser så sexiga ut (om man kan gå i dom såklart) På mig skulle dom nog inte vara så smickrande, men man kan väl säkert öva ;)
Skorna på bilden köpte jag i Danmark för två sommrar sedan. Dom har inte alls hög klack (gilla) Men är jätte söta och jag tycker jätte mycket om dom (perfekt för mig)
Skulle vilja hitta fler skor med inte så hög klack, men det är inte så lätt.
Såg en jätte fin bild på Jessica Simpsson när hon hade en jätte söt cremefärgad klänning, cremefärgade skor och svartmålade naglar. Så nu längtar jag till sommaren så jag kan strosa runt i mina cremefärgade skor, svarta tånaglar, och förhoppningsvis hitta en söt cremefärgad klänning (är på jakt;)
Förhoppningvis har jag fått lite brunbrända ben då och fått lite färg på fötterna (älskar bruna fötter, dessvärre brukar inte min fötter få så mycket färg) Så att jag inte ser ut som på kortet ovan ;) (var tvungen att ta på min leggings så att ni inte skulle bli bländade av mina vita ben;)

Inga kommentarer:

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek