torsdag 16 november 2006

Shopping


Var på popitopp hela dan igår! Jätte kul! En tjej kom in med världens sötaste tröja, en sån där som piggar upp och som ger en lite myskänslor! Beslöt mig för att ta en liten sväng på stan och leta utifall jag skulle stöta på en sådan tröja! ;) Jag började på MQ, hittade en kortärmad cremefärgad kofta som jag tyckte var jätte mysig, provade, men trivdes inte i den ( lika tur det) Hittade en svart trekvartsärmad skjortklänning också! Jätte snygg! Men har inte ekonomin för den just nu =) Gick vidare till HM, där hittade jag ännu en jätte mysig kortärmad kofta, testade den och tyckte att den var jätte mysig! Köpte den! Sen gick jag till Åhléns, brukar inte titta så mycket på kläder där, men föll pladask för en liten kofta där!! Så IDAG var jag tvungen att lämna tillbaka den jag köpt på HM och gick och köpte den på Åhléns istället! =) Den är så himla söt! Är lite osäker på den eftersom den har en ganska ovanlig längd.. så det känns ibland som att man har satt på sig en för lite kofta.. men jag kunde inte motstå den! Vi får se, i värsta fall får jag väl lämna tillbaka den också! =) Hittade iallafall aldrig den där tröjan jag var ute efter..=/ Drömmer fortfarande efter den =)

1 kommentar:

Linda sa...

Men åhh vad fin den var! Den ska du inte lämna tillbaka ;)

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek