måndag 13 november 2006

Flörtkulor

Är på jakt efter några flörtkulor! Julen börjar ju faktiskt närma sig lite grann.. =) Åh, jag tycker att det är så himla mysigt! Längtar efter att få pyssla lite! Ska göra Josses mossbollar av flörtisarna ;) Men jag hittar inga tillräckligt stora.. =/ Kanske blir tvungen att skicka efter från internet.. men det känns ju lite onödigt.. så jag får leta vidare!
Blir så sugen på att göra pepparkakshus till jul också! Men jag försökte förra året.. blev GALEN! Å slängde hela skiten! Så jag får nog ge upp den tanken ;)
Jag å Josse kom på ju en smart idé för några år sedan.. vi skulle baka julgodis, ( minst 7 sorter) bara det att vi började ganska sent en vardagskväll, så allt blev bara knas, vi var nog uppe till 1 på natten, och jag skulle ju upp å jobba kl 6 dan efter! Hua! Har kort från den kvällen, och knäcken blev sådär halvbränd, och jag hällde mer knäck på plåten än inuti formarna! Vi orkade inte änns med att göra allt vi tänkt! Så nu har vi bestämt att vi kankse ska börja lite tidigare ;) hehe! Jaja.. önska mig lycka till med flörtkulorna! Puss!

1 kommentar:

Lia sa...

Lycka till då gumman med kulorna!
Och tack för i helgen!
Synd att det va så varm och trångt. Men annars hade jag kanonkul!
Puss och kram!
Lia

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek