fredag 30 augusti 2013

Vilken fantastisk sommar alltså!

Och jag har så mycket jag vill skriva om och visa, så vi får ta det lite pö om pö ;)

Förra helgen var jag (eller vi, men Tommy fick stanna hemma med barnen ) bjudna på kräftskiva hos världens bästa turturduvor =) Och som vanligt har de det finaste vädret, godaste maten och skönaste gänget samlat! Vilken kväll/natt! =)

Men nu dog kameran och jag kan inte ladda över bilderna så då ramlade jag över de här bilderna från den 30:e maj, och de talar väl så bra för vilken underbar start vi fick på en helt fantastisk sommar 2013!!
Gullgrodor! Tyckte de var så lika på den här bilden, samma min ;) Mina små älsklingar!


Jag älskar er så mycket så jag vet inte vad jag ska ta mig till!!





(Äntligen Kicki, eller hur!?! ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Som jag har väntat. Kicki

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek