tisdag 4 juni 2013

Den 18:e maj..

.. var det äntligen dags!
Dags för Alex att överraska sin älskade Jossan med en helt fantastisk överrasknings-30-års-fest!!
Och så himla fint han hade fixat!





Alla skramalade vi ihop till en trubadur som spelade under kvällen, så himla mysigt!



Jag bakade cupcakes och byggde en trevåningstårta till 30-åringen. 30 cupcakes med 30 ljus att blåsa ut ;)

 Jag var så himla pirrig! Veckor utav lögner (jag är sämst på att ljuga) och funderingar hur vi skulle lura bort henne för att Alex skulle kunna få ihop allt! Oro att hon skulle lista ut att det var något i görningen, hon är ju så klurig den där lilla donnan, trodde aldrig att vi skulle lyckas, men det gjorde vi!!
Ja jag kan ju bara tänka mig hur mycket det måste ha varit för Alex!


Så stilig, förbereder Alex det sista strax innan Josse trillar in


och så äntligen kommer hon!! Med ögonbindel och musik i öronen, inget ont anande om vad som väntade henne!


Solen strålade ikapp med världens snyggaste 30-åring och vi hade inte kunnat drömma om bättre vävder!
Överraskad!

Och så är det dags för 30-års skålen till tonerna från trubaduren.

Snyggaste paret!! Som snart ska bli herr och fru!! Åh vi har så mycket roligt att se fram emot!!!! Iiiiihhh jag blir alldeles pirrig!!
Njuter i solen med skumpan i högsta hugg!
Min vackra bästa vän och vackra Linnea!!
KÄRLEK  
 Vi blev bjudna på godaste grillbuffén med så himla mycket goda tillbehör och sen var det dags för 30-års "tårtan"
Världens finaste var inte sen med att klättra upp för att kunna blåsa ut alla ljusen
Yeeeejj! Undrar vad du önskade dig min sköna böna?
och Alex gör och bjuder på de godaste snapsarna!
och så lite mer skumpa på det ;)
Snyggaste tjejerna - Josse & Linnea

och snyggaste paret bjöd på dansuppvisning ;)
Kvällen och natten blev så otroligt lyckad!! Tusen tusen tack Alex! Vilken fest!! Ett minne för livet!

Inga kommentarer:

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek