måndag 18 juni 2012

Utedag!

Efter några regniga innedagar har vi idag varit ute så gott som hela dagen! Skönt =)

 Efter frukost gick vi på promenad med nagnen (vagnen;) och tittade på Bääää (fåren) och Ihhhiihhii (hästarna)


Plockar lite blommor längs vägen
 Efter lunch sov Ella och Theo middag i vagnen och jag passade på att olja in våra utemöbler! När Ella vaknat skruvade jag och Ella (med lite hjälp från farbror Adam och pappa) ihop hennes utemöbler som hon fick i julklapp av mormor och morfar och min stol som jag fick i morsdagspresent <3
Ella hjälper till att stoppa i skruvarna i hålen




Min lilla hjälpreda var så duktig <3

Blåsa såpbubblor som hon fick från moster i lördags <3

Sötaste lilla utegruppen, med finaste parasollet <3

Tar en paus innan vi fortsätter med mammas stol ;)
Färdiga! Det gjorde vi bra =)

Inga kommentarer:

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek