onsdag 27 juni 2012

Onsdag kväll

..och jag har precis kollat på So you think you can dance och ätit ananaspaj med vaniljglass ;)

Älskar verkligen det programmet! Dels för att jag älskar att dansa och längtar alltid tillbaka till dansen och blir så otroligt taggad att ta upp dansen igen (fast nu har jag inte dansat sen 2006, men kan inte släppa tanken ändå ;) och dels för att det är ett superbra program helt enkelt! =)

 Men också för att jag får sådana myskänslor.. från första sommaren när vi hade köpt huset, sommaren 2007. Tommy (med hjälp från underbara vänner) hade rivit taket på halva vårat hus och vi sov på golvet i vardagsrummet (som fortfarande hade tak ;) och jag (och Tommy blev lixom tvingad ;) kollade på SYTYCD <3 Och ja, jag minns det som mysigt, som att campa i vardagsrummet lixom =) Och dessutom att det var sommar, bara det! Lycka! 

Bilder från sommaren 2007: Ett rörigt vardagsrum, som jag minns med myskänslor ;) <3
Med Nova i famnen och pysslar med mina älskade fotoalbum!

Vira vill också vara med =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi kan väl börja dansa igen sis!! Jag längtar också efter att dansa <3 Pussar och kramar

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek