onsdag 13 juni 2012

Mor&son mys




Lilla hjärtat, du luktar så gott, är så himla mjuk och len, jag kan inte låta bli att pussa och snosa på dig hela tiden - och du grimaserar och ryggar till lite <3 Min älskade fina fina lilla kille!!

Ella är på dagis. Min fina stora lilla tjej kramade och pussade mig och Theo, vinkade glatt, gjorde slängpussar och sa: "Heeeii daa mamma! Heeeii daaa Thheeooo" i morse när pappa skulle skjutsa henne till dagis. Älskade lillskruttan! Snart dax att hämta henne igen! =) Imorgon är sista dagen på dagis för Ella, sen ska vi mysa hela sommaren och till hösten börjar Ella på nytt dagis. Är jätte glad att vi tillslut kom in där vi först sökt, men det är tråkigt att lämna fröknarna som Ella har nu, för de är verkligen underbara!

2 kommentarer:

Helena o Emma sa...

Sån fin liten prins ni har fått :)
Kan förstå att du inte kan slita dig från honom :)

Hoppas ni mår bra hela bunten.

kram Helena

Anonym sa...

Vilket myyys! Han är sååå fin!
Han är väldigt lik dig och Lennart på den första bilden tycker jag ;)
Pussar från Emma

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek