fredag 8 juni 2012

Fredagsmys

 Vilken härlig fredag! Vi började dagen med att åka och mäta och väga Theo <3 som nu är 57,4 cm lång och väger 4710, imorgon blir han 3 veckor! =) Ella busade runt på öppna förskolan medan vi väntade. Jag fick även ta nytt blodvärde som visade att det stigit =) Yey! 

När Ella (och Theo) sov middag passade jag på att sitta och njuta lite i solen och när de (Ella) vaknat så var vi ute och busade och sprakade lite boll!
Min fina fina tjej <3

Lilla hjälpredan =)
Ella gillar att plocka blommor <3

Sommartjejen <3
 Kvällen avslutades med grillat och en massa mys =)
Mina fina fina killar <3

Som jag har längtat efter Brieost! =) Och som om Tommy kunde läsa mina tankar köpte han hem det för någon dag sedan! <3 Så ikväll har vi ätit ananas, "bubbar" (som Ella säger jordgubbar;) och ost och kex!

1 kommentar:

Anonym sa...

Såå mysigt ni haft!! Hon är så fin Ella! Vilken underbar Tommy du har som köpte brie åt dig :)
Kramar från Emma

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek