fredag 23 december 2011

Lilla julafton

Gud vilken mysig förmiddag jag och Ella hade hos Fin & Alex igår!
Vi blev rejält bortskämda med super god mat och super fina paket!!


Och sen att få fira in julen i deras vackra hem.. jag blir så lycklig! Och så otroligt inspirerad av allt det fina!
Ella får paket <3
Så vackert dukat, julfrukost/lunch buffén uppdukad i bakgrunden, såååå gott!!

Ella  fick en liten Mimimimimii (som hon själv sa;) och finaste julstrumpan! <3 (lillhjärtat i magen fick också en!!!)

Paketöppning


Fina granen!!

Myser med Fin <3

Myser med Alex <3






När vi kom hem julstädade Ella toan, så nu är vi redo för julen!! ;) <3
Gullhjärtat! Vad chokad jag blev och alldeles varm i hjärtat, när jag kommer in på toan och ser att Ella står och städar <3 Kan mormor ha städat toaletterna när hon var barnvakt med Ella tidigare tro? ;) Jag har aldrig sett henne göra sådär förr och jag tror inte hon har sett mig göra det heller =) <3 Älskade unge!!

1 kommentar:

Lia sa...

Haha! Go-unge!
Tänk vad dom snappar upp!


God jul!
Kram Lia

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek