onsdag 30 november 2011

Appropå inspiration =)

 Hittade de här bilderna från julen 2009, innan Josse och Alex köpt sitt fina hus och bodde i deras underbara sekelskifteslägenhet
Josses och Alex stora djupa köksfönster så fint julpiffat
Snygga vardagsrummet med fiskbensparkett!
Och det jag ville komma till: Spana in pepparkakshuset!!


Så himla fint! 

Jag har försökt mig på att göra pepparkakshus en gång.. det gick inte!! Det slutade i soptunnan, och då hade jag inte ens gjort ritningarna själv utan köpt ett sånt där färdigt litet, haha! 

Skulle vara mysigt att göra ett pepparkakshus med Ella, och hur inspirerad blir man inte när man ser det här? Men jag tror jag hoppar över i år.. vet ju hur sur jag blev sist ;)



Idag har jag och Ella hälsat på Olivia och hennes mamma, vi blev bortskämda med super god mat och mös i deras fina, mysiga hem!! Där blev jag också så inspirerad av allt fint Mimmi pysslat med! Jag älskar att komma hem till fina vänner och deras fina hem! 

Inga kommentarer:

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek