söndag 11 september 2011

Goldwell weekend

 Oj oj oj!! Vilken HELG vi hade förra helgen ;) 
Poppisarna i Stockholm, på Goldwell weekend!! Skit kul!!! 
Två nätter på Clarion Sign, med supergod frukost, galet roliga kvällar och nätter på Goldwellstudion och Ambassadeur!! Superbra föreläsningar, och grymma visningar och framträdande med September!!! Ni förstår väl hur kul vi har haft!!

Jag är jag alldeles galen i att knäppa kort och har försökt välja ut NÅGRA.. ;) Det gick inte så bra... det blev massor, så vi börjar med fredagen i bilder, så får jag fortsätta sen =)

Cissi och "lill"Stina utanför tågstationen i Gävle

"Champangefrukost" på tåget ;)


Clarion Sign
Det blev pizzahut och öl i solskenet =)


Mys inne på hotellet =)

Tjejerna hade ju bokat tid till mig att få bli ompysslad och sminkad =) Underbart!


Stina bokade också tid till sig själv =)
..och Tessan =)
Snyggingar: "lill"Stina och Millan

Stina piffar till Tessan
Poppisarna!!

Millan jag och Tessan minglar inne på Goldwellstudion
Snyggingarna Cissi och Mari

Pangbrudar: Stina, Tessan och "lill"Stina
Supernöjd var jag i sminkningen från Makeupstore och frisyren som Stina fixat på mig!!! ;)


Hetingar!!
Åh mina snygga kollegor!!!

Modellerna!

<3

Konferencier var Mårten, tjejerna skrattade så tårarna sprutade, skitbra var han =)

Åhhh så fiiiina!!

hahaha härligast ;)

Tessan, Bingo och jag =)




Tyvärr blev det inte så många bilder från visningen, då min kamera inte är den optimala att ta visningsbilder med ;( Den är så seg, så jag hade bara tur att några blev bra
Poppisarna part two ;)

Mina fina =)

Jag och Tessan!

Mitt emellan mina snyggingar ;)
Sean banan ;)

Coola brudar ;)

Krrrrraaaammm Maaaarrriiiii!!! ;)

"lill"Stina och jag =)
Soffhäng ;)



En svängom med DaSilva =)

Hotties ;)


Vi tvingade med Bingo på bild igen =)
Snyggingar!!



Skaka rumpan med Sean banan på dansgolvet =)
Puddingaaaaar!!! <3

1 kommentar:

Lia sa...

OJ vad roligt ni måste haft!! Gud vad roligt att du visade så många bilder! Visa fler!! ;)

Kul att Ella tagit sina första steg. Lillhjärtat!

Kram Lia

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek