söndag 18 september 2011

Goldwell weekend part two ;)

 Vi forsätter med lördagen som började med en gudomlig hotellfrukost och sedan föreläsningar med Tina Turner (Rally;) Pär Johansson och Philip och Fredrik!! Jag var skittrött den förmiddagen men jag måste säga att Pär, han var grym!! Den bästa föreläsning jag någonsin varit på! Under hans föreläsning var tröttheten som bortblåst!! Får ni tillfälle att se honom prata, gör det!! =) 

Lördagskvällen var spektakulär!! Här är vi på väg mot Ambassadeur, där vi skulle få inspireras av Haute Couture- visning och uppträdande med September!!  
Tessan, jag Cissi och Millan - förväntansfulla ;)

Fina Tina och Stina!!! <3
Var tvungen att ta med den här bilden, den var ju så härlig ;) Underbara Mari och "lill"Stina

Inne på Ambassadeur stod champagneglasen på rad!!
Och snittarna var bland det godaste jag ätit!
Mina snyggingar!!



Var ju tvungen att få med Mårten på bild också! Tror inte han led av att stå omringad av de här pumorna ;)
Babes ;)

Jag och snygga Tessan!

Grymt fina!
 Och sen körde visningen igång:










Jag älskade den här stylingen! Fick tyvärr inte någon bra bild, men den här var ju ganska cool iaf ;)





Puddingar ;)

Jag, Tessan och Cissi <3

Sötisar!! =)


Snyggingar!
Me and my girls ;)

Snygga Tessan!!


Supergoda drinkar!



Fotografen sa till oss att peka finger, synd att jag och Tessan lydde ;)

Min vackra Cissi <3

SNYGGINGAAAAARR!!

Fina Tessan, lillStina och jag =)
Härligast! ;)

Så himla snygga!

Snyggingar - Mari och Tina

On the dancefloor

Du&jag gumman!

Jag och Millis!!

SnyggTessan!

Så nära ;)
Snygga September

Pumor!!

Så himla duktig på att sjunga!

Hetingar!

Hotties!!
 Bjöd på en grym show!!

Så fina <3


Smokin´

Inga kommentarer:

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek