onsdag 20 juli 2011

Liten tjej tycker om att prata..

..  i telefon =)
"Hallå!"



"...aaahhhh...och sen så busade vi massor... "



Ella tycker att det är jätte roligt att lägga telefonen (eller dosor och dylikt) mot örat och ler stort om man säger: "Hallå, är det nån där?"  och frågar vem det är hon pratar med. <3

I går var Ella och hälsade på hennes kompis Emma och hennes föräldrar, och Tommy berättade att Ella hade älskat Emmas telefon med Nalle Puh, så vi borde väl leta efter något liknande till Ella också =)  
Helena: Vart har ni köpt den? =)

6 kommentarer:

IDA sa...

så söt! :)

Anonym sa...

Ella får gärna ringa mig någon dag =)
Puss/Linda

Caroline1985 sa...

Haha, ja kan du förstå vad det är som är så roligt med dosor, knappar, telefoner och annat som INTE är leksaker?

Du tar alltid så fina bilder! Själv är jag värdelös på det..

Helena sa...

Ja, nog märkte jag att det mesta hamnade mot örat i hopp om att nån skulle säga hej *hihi* Det gick lika bra med ett gosedjur :)

Nalle Puh-telefonen köpte vi på Toys R Us i Valbo :)

Hoppas allt är bra!

Kramis

Min gata på landet sa...

Men hon är ju bara så underbart söt er lilla Ella! Åh, det skulle vara så kul att träffas snart. Såg att du skrivit till Sofie om att kanske ses. Det skulle vara toppenskoj om vi alla kanske kunde ses ihop?
Puss till er!

Anonym sa...

ÅÅÅh vad jag längtar efter er! Det var såå länge sen vi sågs. Hon blir så stor söta söta Ella :)

Pussar från Emma

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek