lördag 2 juli 2011

Inspiration part 4 ;)

Välkomna in i Fins och Alex vackra sovrum
Vi fortsätter rundvandringen i min fina väns underbara hus!! Om ni missat de tidigare rummen jag visat är det bara att klicka på äldre inlägg, finns tre tidigare inlägg från detta vackra hem =)

Alex sida av sängen, manligt snyggt!



Dörren rakt fram leder in i Fins walk-in-closet (Alex har en likadan på andra sidan rummet!) Fin har börjat lite smått med att färdigställa "closet-en" så förhoppningsvis kanske jag får visa er fler bilder sen, hon är alltid så många järn i elden och ständigt något nytt på gång! <3

Denna underbara byrå har jag visat er tidigare, jag älskar den! Så snygg! Som Fin och Alex ropade in på auktion och målade vit



Här ser ni dörren till Alex walk-in-closet


Ja vem skulle inte sova gott här! Jag älskar att komma hem till Fin och Alex, för det känns alltid som att jag hamnar mitt i en inrdeningstidning!! Jag bara myser och njuter av allt det fina!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fina ord du skriver vännen! <3Behövs verkligen en sänggavel eller nått som fyller upp, ser lite tomt ut. Men det kommer ;) Skyller på att tiden inte räcker till. Puss!! (Josefine)

Sofie sa...

Men va fint! Som resten av huset! :) Inspirerande! Idag ska vi försöka ta oss ner på stan för första gången med Greta. :) Hoppas allt är bra med din fina familj! Kram <3

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek