tisdag 12 juli 2011

En rockring och två lakan senare

I dag har jag och Ella bara varit hemma och myst! Känns som det var länge sedan nu, har ju varit sådant toppenväder så vi har mest bara latat oss på stranden ;) 

Förmiddagen började ju fint idag också så vi var ute och njöt, plockade och åt lite smultron, sov middag ;)

Eftermiddagen har varit regn och åsk blandad, så då har vi myst inne!


Min fina busunge som hela tiden ska stå

Äntligen har jag fixat Ellas mystält ;) Av en rockring och två lakan =)





Jag och Ella myser inne i tältet =)


Lilla gobit!!! <3
Och så fick Ella testa tuffa nike skorna som hon fick av mostrarna i dop present ;)
Lilla nike bruden =) Nike-setet med shorts och t-shirt fick Ella av mormor och morfar när jag var i Barcelona <3

3 kommentarer:

helena o emmis sa...

Men åhhhhh gud i världen då vad söt hon är. StoraLilla damen, så länge sen man såg henne nu.
Gobit x 1000000000!!!

Massa kramar till er!!

Caroline1985 sa...

Gud vad smart, det där med rockringen!

Och superfina kläder hon har =D

Du, jag har fått för mig att du skrivit nån gång att Ella ska få en kusin.. Har jag rätt för mig? Isf måste jag ju bara fråga vem av systrarna dina som ska ha barn?? =D

Linda N sa...

Vad duktig hon är på att stå. Lukas håller sig sittande/krälande än så länge ;)

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek