fredag 10 juni 2011

Studentfirande

Jag och Ella är redo att åka och grattis min kusin som tar studenten idag!! Och underbart väder verkar de få!! Precis som på min student för 9 år sedan!! Herregud så fort tiden går ;)
Mamman i linne från Laredoute, shorts från Veromoda, silverarmband och halsband från Guldfynd och Humanity armband och Ellan i tunika från Pompdelux och strumpbyxor från Åhléns ;)


Shortsen köpte jag förra veckan för 30 kr!! ;) Var osäker först på om det verkligen passade mig, men Cissi övertalade mig och jag är så glad! För de är så sköna! Och 30 kr..vad är det att fundera över? Ha! Ibland är man bra rolig.

Jag blev förälskad när jag såg det här linnet från Laredoute, var alldeles för sen att beställa så alla storlekar var slut utom strl 50, så jag beställde det och fick låna syrrans symaskin så nu är det perfekt ;)

1 kommentar:

Linda - Nagelteknolog sa...

Fina tjejer, fina kläder! Puss på er <3

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek