måndag 2 maj 2011

Fina vänner med fina hem

Det är så underbart inspirerande att komma hem till sina fina vänner och bara mysa <3 Bara njuta! 
Första grillningen 2011 den 17:e mars ;)

Mina fina <3 Ella får en puss av Fin!
Mys! Ser ni den maffiga fina byrån till höger som Fin och Alex fyndat på auktion och målat!

Ella älskar att spegla sig ;) Här i famnen på Malin! =)
De här bilderna är tagna den 17:e mars ( så det är ju ett tag sedan ;) hemma hos min Fin. Det var en underbart varm marsdag så vi tog en härlig lång promenad och invigde grillen! ;)

Fins intresse för inredning har alltid varit stort. (ända sedan jag lärde känna dig gumman, då var vi 16 år!) Hon är så himla duktig på att få till det där lilla extra! Hennes och hennes sambos hem är en ren fröjd! Hoppas jag kan få visa er fler bilder sen ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men åå sötis!! :) Vad glad jag blir. Ska bli så mysigt att ni kommer hit i eftermiddag då ska vi bara gosa oss inne i värmen!! Längtar efter er!! <3

Sofie sa...

Åh va fint det ser ut!! Helt i min smak!! :)

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek