fredag 11 februari 2011

Pysselsugen!





Ibland har jag så svårt att somna på nätterna! Då snurrar alla tankar runt! En natt kom jag på att jag ville sy egna kuddfodral till Ellas framtida myshörna ;) Så i måndags åkte jag och Ella hem till mamma/mormor och pappa/morfar så jag kunde låna deras symaskin. 
Jag sydde och sydde från klockan 11 till 17, och ändå hann jag bara sy fast stjärnorna, jag hann inte sy till kuddfodralen! Jag hade träslöjd på högstadiet med grabbarna så jag är verkligen ingen hejjare på att sy, dessutom vill jag ju att allt ska gå så fort, har inget tålamod! Haha!!

Har köpt en liten matta till Ellas rum, förvaringslådor och en fotoram. Framkallade lite bilder som jag fick igår som jag kunde sätta i ramen. Jag längtar efter att få göra i ordning Ellas rum!!

1 kommentar:

Min gata på landet sa...

Va fint du gjort Sofie! Ska framkalla foton till ramen jag med och sen sätta upp den på Elis rum! Blev så sugen på att skaffa en blogg, kika gärna in!
Varma kramar Elin

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek