onsdag 19 januari 2011

Sov rekord ;)

Inatt sov Ella 9 timmar och 40 min i sträck!! 
Lillstumpan somnade vid 21 och vaknade 06.40 och ville äta lite ;) Hon var jätte pigg då (vilket jag inte var då jag inte hade lagt mig förrän efter 24) så jag tänkte att hon säkert inte skulle somna om igen som hon annars brukar göra. Men jag la henne i hennes vagga igen efter hon ätit sig mätt, hon låg och "pratade" en stund, men lät sedan hennes mamma sova ända till 09.30, min gulliga lilla tjej! <3 (Som Ellas gammelfarmor sa till mig och skrattade: "Du är bortskämd";)
Sen låg vi en stund i sängen på morgonen och bara mös (brukar vi alltid göra) hade lite tjejsnack och bara låg och drog oss (jag tänker att jag lär passa på så länge hon är nöjd med det, sen blir det väl full rulle;)
Morgonmys!!!

                                Bilderna är tagna i lördags när Ella sov middag =)


Får Ella välja själv blir det favoritfingrarna som är snuttigast och mysigast!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ojoj vad bortskämd du blir Sofie ;) Snälla, söta, underbara Ella <3
Kram Emma

Linda N sa...

Va söt hon är med fingrarna!

av lycka, mys, pirr i magen och kärlek